Суббота, 20.04.2024, 08:35
Приветствую Вас Гость | RSS

Школьный и студенческий сайт

Поиск
Категории раздела
Английский язык
Алгоритмизация
Болонский процесс
Бухгалтерский учет
Государственное регулирование экономики
Деньги и кредит
Защита информации и программ
История экономических учений
Информационные системы
Информационные системы и технологии в финансах и банковском деле
Корпоративное управление
Методички
Менеджмент
Международная экономика
Макроэкономика
Политология
Планирование
Политэкономия
Размещение продуктивных сил
Современная экономическая история
Стратегическое управление
Страхование
Системный анализ
Украинский язык
Учет и аудит
Финансы предприятия
Финансовый менеджмент
Финансы
Экономика предприятия
Экономическое обоснование хозяйственных решений
Экономический анализ
Матпрограмирование
Исследование операций
Основы создания информационных систем
Экономика и организация иновационной деятельности
Форма входа

Каталог статей

Главная » Статьи » Каталог для студента » Финансы

Апарат податкової служби України. Облік підприємств і організацій платників податків у бюджет

Апарат податкової служби України зосереджений у державних податкових адміністраціях різних рівнів. У своїй діяльності він керується Конституцією України, Законом України "Про державну податкову службу в Україні”, рішеннями Верховної Ради України і місцевих Рад народних депутатів. Очолює роботу податкових служб держави Головна державна податкова адміністрація.

Державні податкові адміністрації підкоряються вищим адміністраціям і свою практичну діяльність здійснюють у тісному взаємозв'язку з органами державного управління і виконавчими комітетами Рад народних депутатів.

Державні податкові адміністрації всіх рівнів координують свою роботу з фінансовими органами, банківськими установами, органами внутрішніх справ, суду, прокуратури, арбітражу, іншими контролюючими органами.

Головна державна податкова адміністрація України є центральним органом виконавчої влади, очолюваний Головою, якого призначає Президент України, і за посадою є міністром. Голів державних податкових адміністрацій в Автономній республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі призначає Голова Головної державної податкової адміністрації України, а Голів державних податкових інспекцій у районах, містах - Голови вищих податкових адміністрацій за поданням відповідних виконавчих комітетів Рад народних депутатів.

Державні податкові адміністрації є юридичними особами, мають самостійний кошторис витрат, розрахунковий рахунок і печатку з зображенням Державного гербу України і свого найменування.

Для працівників державних податкових адміністрацій встановлюються такі персональні звання: головний державний радник податкової служби; державний радник податкової служби І, ІІ, ІІІ рангів; радник податкової служби І, ІІ, ІІІ рангів; інспектор податкової служби І, ІІ, ІІІ рангів.

В органах державної податкової служби України введені такі посади:

ü           інспектор державної податкової адміністрації;

ü           ревізор-інспектор державної податкової адміністрації;

ü           старший державний податковий інспектор;

ü           старший державний податковий ревізор-інспектор;

ü           головний державний податковий інспектор і ревізор-інспектор;

ü           начальник відділу;

ü           заступник начальника відділу;

ü           начальник державної податкової адміністрації;

ü           заступник начальника державної податкової адміністрації.

У Головній державній податковій адміністрації є посади:

ü            начальник Головної податкової адміністрації України, його заступники,

ü           начальники управлінь і відділів,

ü           головні, старші податкові інспектори і державні податкові інспектори,

ü           головні і старші державні ревізори-інспектори.

Працівники державної податкової служби мають формений одяг, їм встановлена доплата за персональні звання і вислугу років.

Посадові особи державних податкових адміністрацій зобов'язані чітко дотримуватися Конституції України, Законів України, прав і інтересів громадян, підприємств, установ, організацій, що охороняються Законом. За невиконання своїх обов'язків посадові особи державних податкових адміністрацій залучаються до дисциплінарної і кримінальної відповідальності чинного законодавства.

Суми податків і інші обов'язкові платежі, неправильно стягнені державними податковими адміністраціями, підлягають поверненню в 3-х денний термін, а збитки, заподіяні неправомірними діями їх службовими особами, - відшкодуванню за рахунок коштів Державного бюджету і коштів службових осіб державних податкових адміністрацій.

Посадові особи державних податкових адміністрацій забезпечують дотримання комерційної і службової таємниці. Скарги на дії посадових осіб державних податкових адміністрацій подаються до тих державним податковим адміністраціям, яким вони безпосередньо підпорядковані.

Скарги розглядаються і рішення приймаються не пізніше місячного терміна з моменту надходження скарги. Рішення за скаргою можуть бути спростовані вищою державною податковою адміністрацією. У випадку незгоди громадян із прийнятим рішенням дії посадових осіб можуть бути опротестовані в судовому порядку. Суд зобов'язаний розглядати їх протягом місяця.

Працівники правоохоронних органів зобов'язані сприяти працівникам державних податкових адміністрацій у виконанні ними службових обов'язків і припиняти дії службових осіб і окремих громадян, які перешкоджають виконанню працівниками державних податкових адміністрацій покладених на них функцій.

Працівники державних податкових адміністрацій при виконанні службових обов'язків є представниками держави й охороняються законом нарівні з працівниками правоохоронних органів. Збитки, заподіяні працівнику державної податкової адміністрації або його майну, пов'язані з виконанням їм службових обов'язків, компенсуються у встановленому законодавством порядку.

Категория: Финансы | Добавил: eklion (10.01.2010)
Просмотров: 1516
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 1557
Статистика
Счетчики


Каталог@MAIL.RU - каталог ресурсов интернет
Украина онлайн

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтов - uCoz