Суббота, 11.05.2024, 18:15
Приветствую Вас Гость | RSS

Школьный и студенческий сайт

Поиск
Категории раздела
Английский язык
Алгоритмизация
Болонский процесс
Бухгалтерский учет
Государственное регулирование экономики
Деньги и кредит
Защита информации и программ
История экономических учений
Информационные системы
Информационные системы и технологии в финансах и банковском деле
Корпоративное управление
Методички
Менеджмент
Международная экономика
Макроэкономика
Политология
Планирование
Политэкономия
Размещение продуктивных сил
Современная экономическая история
Стратегическое управление
Страхование
Системный анализ
Украинский язык
Учет и аудит
Финансы предприятия
Финансовый менеджмент
Финансы
Экономика предприятия
Экономическое обоснование хозяйственных решений
Экономический анализ
Матпрограмирование
Исследование операций
Основы создания информационных систем
Экономика и организация иновационной деятельности
Форма входа

Каталог статей

Главная » Статьи » Каталог для студента » История экономических учений

ПРОБЛЕМА ВІДТВОРЕННЯ СУСПІЛЬНОГО ПРОДУКТУ. «ЕКОНОМІЧНА ТАБЛИЦЯ» Ф.КЕНЕ

Найбільш відомі послідовники: Ф. Кене (1694-1774). Порівнював суспільство з організмом, здорове суспільство, на його думку, повинне знаходитися в рівновазі, для досягнення якого треба не гроші збирати, а розвивати сільське господарство, оскільки тільки земля може збільшувати реальне багатство. Головним його досягненням служить створення „Економічної таблиці," у якій він показав, як сукупний сільськогосподарський продукт циркулює між трьома класами: продуктивним (особи, зайняті в сільському господарстві, - фермери і сільські наймані робітники), марним (особи, зайняті в промисловості, а також купці) і власниками (особи, що одержують ренту, - землевласники і король. Він досліджував економічні зв'язки між ними класами. На його думку, селяни і ремісники повинні звільни пня під податку, це буде сприяти збільшенню чистого продукту. Податки пошімпі платити землевласники. Податок повинний дорівнювати 1/3 чистою продукту. Оскільки закони економіки природні, то держава не повинна втручатися в економічне життя. Вона повинна тільки охороняти порядки, піклуватися про освіту і про дороги. При гарному врожаї, однак, треба сприяти вивозу зерна, щоб зберегти гарну ціну на хліб, а при поганому врожаї варто дозволити ввіз, щоб уникнути дорожнечі.

Категория: История экономических учений | Добавил: eklion (04.03.2010)
Просмотров: 1120
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 1558
Статистика
Счетчики


Каталог@MAIL.RU - каталог ресурсов интернет
Украина онлайн

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтов - uCoz